Tres menciones para los equipos de Lauro en la Zientzia Azoka de Elhuyar

El sábado 21 de abril, Elhuyar celebró su Feria de la Ciencia, en la Plaza Nueva de Bilbao, en la que participaron cinco equipos de la Ikastola, tanto de la ESO como de Bachiller. Tres de ellos obtuvieron menciones:

Bachiller:

• «Fruta zaborretik energiara: Laranja hodakinetik eta nola sortzeko prozesuaren azterketa». Autoras y autores: Malen Ibañez, Aitor Arrugaeta y Negue Alonso. Saria: visita a «Nanogune».

3º de la ESO:

• «SLauter: Lauro ikastola, smart water school?». Autoras y autores: Ariana Molinos, Leire Pereda, Nerea Traspaderne, Unax Unzueta, Naroa Sanchez y Lucia Chirapozu. Premio: una año de suscripción a la revista de Elhuyar.

2º de la ESO:

• «Metodo poligonalaz eta Montekarlo metodoaz pi zenbakiaren estimazioa». Autor: Ibon Loidi. Premio: visita al Planetario de Iruñea.

Los otros dos proyectos fueron:

• «Jennings proiektua: Hirietan oztoporik gabeko mugkortasuna sustatzeko software-a». Autores: Gorka Arginberri, Alesander Llabori, Ibai Balbas e Iker Paternain.
  • «Diabetesarekin bizitzen». Autoras: Leire Zarraga, Helen Zarragoitia y Katalin Artigas.