Eskola-hiruhilekoa atzerrian

Kanadan egonaldia ikasturteko lehen hiruhilean

DBH 2. eta 3. mailako ikasleentzat eskaintzared leaf

Proiektu hau 15/16 ikasturtean jarri genuen martxan eta ikasturteko lehen hiruhilekoa (iraila-azaroa) Kanadan egitean datza, ikaslea DBHko 3. edo 4. mailan dagoenean.

Ordutik 100 ikasletik gora parte hartu izan dute internazinalizazio programa honentan: ikasleak familia batean bizi dira eta bertako “High School” bateko eskoletara joaten dira.

Eskaintzak ezaugarri bereziak ditu Lauro Ikastolarako, entitatearekin hitzartutakoak hain zuzen.

Irlandan egonaldia ikasturteko lehen hiruhilekoan

DBH 3. mailako ikasleentzat eskaintza

Proiektu hau 22/23 ikasturterako eskaintzen dugu lehen aldiz, ikaslea DBHko 4. mailan dagoenean lehen hiruhilekoa Irlandan egin dezan.

Programa, EMY entitateak antolatutakoa da, ikastolako kolaboratzaile bezala ibilbide luzea duena, alegia.