Ikasleen asegurua

Lauro Ikastolako eskola-aseguruak, eskola orduetan eta eskolaz kanpokoetan gertatutako istripuetarako asistentzia bermatzen du.

Inzidentzia eskola-orduetan denean, Ikastolako Erizainak atendituko du.

Ordu horretatik kanpo eskolan gertatutako istripu batengatik asistentzia behar baduzue:

• Abiatu zaitezte “Quiron Clinica” osasun-zentrora. Adieraz ezazue eskola-orduetan gertatutako istripua izan dela eta Erizaina eurekin kontaktuan jarriko dela ahal bezain laster.
  • Hurrengo eskola-egunean, jarri kontaktuan Ikastolako Erizainarekin (erizaina@lauro.eus) berak bolantea eta beharrezko tramiteak burutu ditzan.