Erizaindegia

p1120049Lauro Ikastolak osasun-zerbitzu propioa du eskola eta eskolaz kanpoko jarduera osoan zehar. Erizaindegi nagusia Lehen Hezkuntzako eraikinean kokatuta dago, eta zerbitzu honetarako gela bana dago Haur Hezkuntzan eta DBHn.

Zerbitzu honen egitekoa da:

• Ikaslea era pertsonalizatuz atenditu ikastetxean dagoen bitartean.
  • Iraupen luzeko gaixotasun kronikoak dituzten ikasleen jarraipena egin eta atenditu.
  • Istripuz edo bat-batean gerta daitezkeen osasun-egoera larriak atenditu. Beharrezkoa izanez gero, eta familiekin komunikatu eta gero, ikaslea hitzartutako osasun-zentrora eraman.
  • Elikatzeko beharrizan bereziak dituzten ikasleen jarraipena egin eta atenditu, beti ere medikuaren ezinbesteko idatzizko eskaria eta jarraibideak ekarrita.
  • Arlo pedagogikoari dagokionez, ikasleentzako prestakuntza saioak egin lehen sorospen eta elikaduraren inguruan, “Barelikos” jakintzagaiaren barruan.

IMGP2478-2Ez da zerbitzu honen helburua gaixorik dagoen ikaslea atenditzea, gaixotasuna Ikastolan bertan detektatu ez bada. Kasu horretan, familiekin kontaktuan jarri eta ikaslea etxera bideratuko da.

Sendagaiak ematea

Osasun-agintarien argibideei jarraiki, Lauro Ikastolako arduradunek ez dizkiete ikasleei sendagarririk emango (antibiotikoak, antitermikoak, etab.), aurretiaz gurasoek idatzizko baimena ez badute eman, eta betiere, tratamendu bati jarraipena ematea ezinbestekoa bada: ahal den guztietan, sendagaiak eskola-jardueratik kanpo emango da. Ikastolan ezinbestez botikaren bat eman behar bada ondoko inprimakia bete behar da:

Sendagaia emateko baimena – Autorización medicamentos.

Ikastolan ematea ezinbestekoa denean, gurasoek sendagaia ekarri beharko dute ikastetxera, garraioan zehar arazorik izan ez dadin.

Erizaindegiarekin lotutako bestelako edukiak

Eskola asegurua