Aurkezpena

Lauro ikastola

Lauro Ikastola Kooperatiba Elkartea

Familiek sustaturiko Ikastola da. 1957. urtean hasitako ibilbideari jarraituz, gurasoak kooperatiban batu ziren 1970. urtean, “kideen seme-alaben hezkuntzari era kooperatiboz aterapide emateko, lukro xederik gabe eta kooperatiba-berreskurapenak ematea galaraziz”. Gaur egun, 1.200 familiek osotzen dute.

Bazkideen Batzar Nagusiak itunpeko ikastola pribatu bezala mantentzea erabaki zuen1988.ean, Ikastolek sare publikora atxikitzeko hartu zuten eskaintzari erantzunez.

Lauro Ikastolak 1.880 ikasle eskolatzen ditu Unibertsitate aurreko lau etapetan: Haur Hezkuntza, Lehen Hezkuntza, Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza eta Batxilerrak. Azken etapa hauetan, jakintzagai batzuk ingelesez ematen dira.

Azpiegitura

Ikastolako hezkuntza azpiegitura lau eraikin eta Gimnasio-Kiroldegi batez dago eraturik, etapa bakoitzeko hezkuntza beharrizan eta helburuen eta lan profesionalaren oinarririk onena eta malguena izateko diseinaturik. Eraikin bakoitza ikasleen ikasketa aktibo eta adierazkorra, eta bizikidetza egokia sustatzeko eraturik eta horniturik dago; Lauroko Hezkuntza Proiektua eta Kurrikulurrarekin bat eginez.

Lauro Ikastolako langileria 120 irakasle eta irakasle ez diren 24 pertsonek osotzen dute.

Baditu sukalde eta jantoki zerbitzuak bere instalazioetan, eta garraio eta garbiketa zerbitzu kontratatuak.

Behekosoloa Kiroldegiak, eskola-ordutegi eta egutegiz kanpo, zerbitzuak eskaintzen ditu kanpoko erabiltzaileentzat.