Prestakuntza integrala pertsona erantzule eta konpetenteak bezala

GURE JAKINTZA, GURE ASKATASUNA

Prestakuntza integrala Lauro Ikastolako ikasketa planen, ekintza osagarrien eta Eskola Kirola, Kultur ekintza eta Hizkuntzen oinarria da.

Euskal ohitura eta kulturan eta giza- eta talde- eta banakakoen eskubideetan inspiratua dago.

Ikasleak euren ikasketaren eta garapen pertsonalaren protagonista nagusiak dira, ondoko printzipioari jarraituz:

“Ez irakatsi neu bakarrik egiteko gai naizenean. Lagun nazazu ikasten zure laguntzaz egin dezakedanean”

Euren garapen prozesuan errespetatuak eta lagunduak dira, eta dibertsitatearen arabera atendituak, adinaren eta gaitasunaren araberako erantzukizunak bereganatzeko eta ikasketan aurrera egiteko:

• Ikasi, ezagutzaren garapenerako metodoak barneratuz eta jakinmina landuz.
  • Aktiboak izan eta ekimena eta kreatibitatea garatu.
  • Komunikatu: informazioa oinarri eta testuinguru ezberdinetan lortu eta bere erabilera ezberdinetan tratatu, Lauroko kurrikuluko hiru hizkuntza behikularretan.
  • Euren buruak ezagutu eta pertsona erantzule eta norberaren irizpidedun bezala garatu.
  • Aniztasun interkulturalean elkarbizi eta ideia eta sinesmen ezberdinak errespetatu, eta munduko baliabideak erabili garapen jasangarri baten barruan.
  • Elkarlanean eta talde-lanean aritu, instituzioaren izaera kooperatiboa kontuan izanik.

Hau da, ikasten ikasi, egiten ikasi eta izaten ikasi lelopean:

“Gure jakintza, gure askatasuna”