Jantokia - Sukaldea

Sukalde eta sukaldari propioak ditugu. Ikastolan bertan sukaldatzen dira nutrizionisten aholkularitzaz definitutako menuak.

Jantoki zerbitzuaren helburuak

Jantokia eskola-espazioa ere bada, eta zerbitzua Lauroko Hezkuntza-Kurrikuluaren barruan integratuta dago.

Helburu espezifikoak

• Bizitza osasuntsua izateko elikadura osasungarria behar izateari buruz sentiberatzea.
  • Elikagaiak pertsona guztientzako beharrezkoak direla eta urriak direla jabetzea.
  • Mahaian higiene-ohitura eta gizarte-arau egokiak hartzea eta praktikatzea erantzunkidetuz.
  • Etxeko lanei begira jarrera positiboak hartzea eta, era berean, jantokiko lan zehatz eta espezifikoetan parte hartzea.
  • Munduko herritar bat dela jabetzen laguntzea eta mugak eta egon daitezkeen arriskuak ezagutzea.
  • Beharrezkoak ez diren hondakinak ez direla sortu behar ohartzea.

Jantokiko arau nagusiak

• Jantoki zerbitzua ikasturte osorako kontratatzen da eta bakarrik da hautazkoa Batxilerrean.
  • Ikasle bakoitzak erabiltzen dituen tresna, mahai, jesarleku eta eremuaren erantzukizuna izango ditu eta bere erabilera egokiaz arduratuko da.
  • Janari guztia mahaian jango du ikasleak, postrea barne, eta jakiak ez dira jantokitik aterako.
  • Ikasle bakoitzak jantoki arduradunarengana zuzendu beharko ditu bere eskabideak eta, halaber, arduradun horrek ematen dizkion oharrak jarraitu, eta errespetuz hitz egingo du eurekin.
  • Eskolaldietan lantzen dihardugun elika-hezkuntzak interferentziarik izan ez dezan, ez eman zuen seme-alabei gozoki edo bestelako litxarreriarik eskolan dauden bitartean.

Urteko menuak atala ikusi

www.lauroikastola.eus webguneak cookiak erabiltzen ditu Erabiltzailea Atariko web gune eta orrietan dabilenean. Informazio gehiago nahi izanez gero, bisitatu DBLO atala.