Matrikula

web aurkezpena

Matrikula ofizialerako, Eusko Jaurlaritzako Hezkuntza Sailak ezartzen dituen arauak eta epeak zaindu behar ditugu:

• Haur Hezkuntza, Lehen Hezkuntza eta DBH, otsaila hasieran, gutxi gora-behera.
  • Batxilerra, maiatzean.

Urte guztian zehar hartzen ditugu seme-alabak Lauron eskolatzeko interesa dituzten familien datuak, edozein mailakoak izanda ere. Dagoeneko Lauron seme-alabak dituzuen familiek beste prozedura berezi bati jarraitu behar diozue.

Jarri zaitez gurekin kontaktuan ondokoen bidez:

Korreoz idatziz gero, adierazi ondoko datuak: umearen jaiotze-data, bizilekua, kontakturako telefonoak. Ematen dizkiguzuen datuekin, zuen seme-alabari eskolatzea dagokion ikasturtea baino urte bete lehenago zuekin kontaktuan jarriko gara.