Matrikula

Prozedura orokorra

Urte guztian zehar hartzen ditugu seme-alabak Lauron eskolatzeko interesa dituzten familien datuak, edozein mailakoak izanda ere. Dagoeneko Lauron seme-alabak dituzuen familiek beste prozedura berezi bati jarraitu behar diozue.

Jarri zaitez gurekin kontaktuan ondokoen bidez:

Korreoz idatziz gero, adierazi ondoko datuak: umearen jaiotze-data, bizilekua, kontakturako telefonoak. Ematen dizkiguzuen datuekin, zuen seme-alabari eskolatzea dagokion ikasturtea baino urte bete lehenago zuekin kontaktuan jarriko gara.

Haur Hezkuntzako proiektua ezagutu nahi duzu? Jar zaitez gurekin kontaktuan.

Matrikula ofiziala

Matrikula ofizialerako, Eusko Jaurlaritzako Hezkuntza Sailak ezartzen dituen arauak eta epeak bete behar ditugu:

• Haur Hezkuntza, Lehen Hezkuntza eta DBH, urtarrila-otsailean, gutxi gora-behera.
  • Batxilerra, apirila-maiatzean, gutxi gora-behera.

2021/2022 ikasturterako matrikula-epe ofizialak: