Kontzertu Ekonomikoaren inguruko bideoak, Pedro Luis Uriarteren hitzaldian

Iragarri genuenez, apirilaren 9an Pedro Luis Uriarte izan genuen Ikastolan, 1. Batxilerreko ikasleekin, KUKULUMENDI – Pertsonen talentua garatuz hitzaldi-saioetan, saio hau, ikasturteko azkena izanik.

Bideo labur bi prestatu ditugu Kontzertuaren garrantzia eta “Kupoa” zer diren azaltzeko, baina hitzaldi osoa ikusteko, sar zaitez familien atal pribatuan: FAMILIAK – IKASTURTEKO EDUKIAK – KUKULUMENDI PROIEKTUA.

Baliatu itzazu egun hauek bideo garrantzitsu hauek ikusteko, Pedro Luisen mezua argia baita: “Le queremos decir a la sociedad vasca que está dormida, adocenada y autocomplacida. Oye, entérate, defiende tus derechos, que esto no es solamente una cuestión de partidos políticos, es de todos nosotros y nosotras.”