Esti Blanco-Elorrieta: “Elebitasunaren eragina gure burmuinean”

Esti Blanco-Elorrieta ikerlaria Lauroko 30. belaunaldiko ikasle-ohia da. Urte honen hasieran, bere berri ere eman genizuen 2020ko Forbes-eko zientzia zerrendan sartu baitzuten 30 urte azpiko zientzielarien artean, burutu dituen eleaniztasunari buruzko azterketa neurozientifikoengatik.

Oraingoan, “TED Ideas Worth Spreading”eko saio interesgarria helarazten dizuegu elebitasunaren inguruan egin dituen erreflexioen inguruan: Hizkuntza bat baino gehiago hitz egitea ona ala txarra da gure burmuinarentzat? Elebitasunaren neurozientzian egindako azken ikerketen emaitzak kontatzen dizkigu eta mito batzuk bota.

Ikusi bideoa (9 minutu): KLIKATU HEMEN

www.lauroikastola.eus webguneak cookiak erabiltzen ditu Erabiltzailea Atariko web gune eta orrietan dabilenean. Informazio gehiago nahi izanez gero, bisitatu DBLO atala.