Heldu dira Indiara ere ikasleek emandako kamiseta, sudadera eta motxilak

Giza-konpromiso planaren barruan, urrian, Batxilerreko ikasleek ICLI. Ingeniería para la Cooperación-Lankidetzarako Ingeniaritza erakudeari, ikasketa bidaietarako egindako eta soberan geratutako kamiseta, sudadera eta motxilak entregatu zizkioetan.

Arropa horren lehen txanda, Kongora heldu zen urtarrilean, eta orain, Indiara heldu dira, Predham-era, erakundeak bertan duen beste proiektu batera: Indiakoa, oso osasun-etxe txiroa da, arazo fisiko eta psikiko latzak dituzten pertsonak batzen dituena.

ICLI-eko arduradunek adierazi digutenez, “Sería genial si pudiera ser puesto en conocimiento de los alumnos para que se sientan sensibilizados con la causa: otros niños, otras vidas, pero los mismos deseos en esencia. Todo lo determina el azar, la suerte de haber nacido en un país con oportunidades. Es bueno que lo sepan y aprendan a valorarlo.”

Ondoan duzue Gabonetan Predham-etik bidali ziguten bideoa: