Martxan dago Adi-Adian programa Batxilerreko 2. mailan

Aurreko urteetan burututako Adi-Adian programarekin hasiko gara Batxilerreko 2. mailan, ikasturteko honetako zailtasunak gaindituz. Programa honetan, giza duintasunari, bizikidetzari eta enpatiari buruzko ikaskuntzak lantzen dira, indarkeria ezberdinak jaso dituzten biktimen testigantzak entzunez.

Martxoaren 2an hasitako dinamikei jarraipena emanez, hau da, sarrera bideo eta gaiarekin lotutako pelikulak ikustea, martxoaren 11n Bakeolako arduradunak bertaratu zaizkigu ikasleei testuinguru historikoari buruzko sarrera bat egiteko.

Lehen testigantzak martxoaren 16 eta 23an izango dira.

Adi-Adian Hezkuntza Moduluaren inguruko informazioa.