Batxiler DUAL programako titulatu berriei, zorionak!

Ikasturte honetan, hamaika dira Diploma Dualaren programa amaitu duten Batxiler 1 eta 2ko ikasleak: Ibon Alonso Usabiaga, Asis Bilbao Etxebarria, Irati Diaz de Mendibil Ruiz, Asier Diez-Alustiza Aramburu, Maialen Egia Llarena, Mario Etxebarria Sesar, Maialen Martinez de Arano Santisteban, Alain Sanchoyerto Orive, Arrate Villalonga López-Uribarri, Álvaro Villameriel García, eta Ainara Zuazua Roldan

Lauro Ikastola 15/16 ikasturtean hasi zen Batxilerreko Diploma Duala lortzeko Programa hau eskaintzen, eskolaz kanpoko jardueren bitartez eta Academica International Studies-en eskutik, zeinaren bitartez EEBBtako High School baten Tituluaren homologazio lortzen baita.

Ikasle hauen Ikastolako Batxilerreko notak euren espedientera gehitzen direnean, 45 izango dira guztira Lauron Estatu Batuetako High School Titulua lortu dutenak.

Zorionak egindako lanagatik!

DUAL-ari buruzko informazio gehiago nahi baduzu KLIKATU HEMEN.

Ikasturte honetako Batxiler 1 eta 2ko DUAL ikasleak.

www.lauroikastola.eus webguneak cookiak erabiltzen ditu Erabiltzailea Atariko web gune eta orrietan dabilenean. Informazio gehiago nahi izanez gero, bisitatu DBLO atala.