Beste 13 ikaslek lortzen dute Batxiler Diploma DUALa

Ikasturte honetan, hamahiru dira Diploma Dualaren programa amaitu duten Batxiler 1 eta 2ko ikasleak: Ander Ausin Fernández, Marko Bilbao Etxebarria, Marcos Bilbao Martínez, Caterina Calvo Schiró, Aitor Garabieta Urbistondo, Terese Llabori Martínez de Arano, Maialen Menjón Obieta, Ainhoa Pérez Unzurrunzaga, Amaia Quijano Iruretagoiena, Ainhoa Solbiati Uriarte, Uxue Toja Ledesma, Telmo Tuduri Belaustegui eta Helen Zarragoitia Alzaga.

Lauro Ikastola 15/16 ikasturtean hasi zen Batxilerreko Diploma Duala lortzeko Programa hau eskaintzen, eskolaz kanpoko jardueren bitartez eta Academica International Studies-en eskutik, zeinaren bitartez EEBBtako High School baten Tituluaren homologazio lortzen baita.

Hamahiru ikasle hauen Ikastolako Batxilerreko notak euren espedientera gehitzen direnean, 34 izango dira Lauron Estatu Batuetako High School Titulua lortu dutenak.

DUAL-ari buruzko informazio gehiago izateko KLIKATU HEMEN.

Zorionak egindako lanagatik!

www.lauroikastola.eus webguneak cookiak erabiltzen ditu Erabiltzailea Atariko web gune eta orrietan dabilenean. Informazio gehiago nahi izanez gero, bisitatu DBLO atala.